Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Περίοδος σιωπής αλλά όχι εγκατάλειψης της ζωής!


Απολαμβάνω αυτήν την περίοδο της ηθελημένης σιωπής. Κατά βάθος, οικονομώ ανάσες για την επόμενη ημέρα που θα έρθει ούτως ή άλλως και θα είναι απαιτητική. Η σιωπή αυτή στην οποία αναφέρομαι δεν έχει δυστυχώς καμία σχέση με την Αθωνική Ησυχία (από την οποία απορρέουν δημιουργικές δυνάμεις) και δημιουργεί τον κίνδυνο να συνηθίσει ο οργανισμός σε μια απάθεια και απομάκρυνση από την ενεργή δραστηριότητα της ζωής: το έχω παρατηρήσει να συμβαίνει τα τελευταία χρόνια σε πολλούς οικείους μου που παρασύρονται από το μούδιασμα μέχρι που αυτό τους καταλαμβάνει και γίνεται στάση ζωής που μειώνει τους ρυθμούς του ενδιαφέροντος (μέχρι να τους μηδενίσει).

Όταν αργά το απόγευμα ολοκληρώνεται το ωράριο  που αφιερώνω στην εργασία μου, καλώ σε εγρήγορση όλες τις δημιουργικές μου δυνάμεις που, αν δεν τους ζητηθεί να δραστηριοιηθούν θα “γείρουν να τον πάρουν” και μετά άντε να τις ξυπνήσεις. Με απασχολεί η οργάνωση της παρουσίασης της ποιητικής μου συλλογής που δείχνει σιγά-σιγά να παίρνει σάρκα και οστά και θα γίνει στις αρχές του φθινοπώρου και αρκετές άλλες εργασίες εκτός προγράμματος.

Τελικά, η ζωή η ζωή είναι πολύ όμορφη για να την αφήσεις να γίνει βαρετή…

Δεν υπάρχουν σχόλια: