Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Άλλα έψαχνα και άλλα βρήκα! Ξεχασμένες (;) από το ταξίδι μου στο Congo το 2010


Το τρίπτυχο της επιτυχίας για μια νοικοκυρά σύζυγο με τα πράγματα που είναι καταχωνιασμένα στα ντουλάπια του άντρα της:
Μαζεύω, αρχειοθετώ, πετάω!

Σημειώστε ότι, αν ήταν στο χέρι τους, θα πήγαιναν κατευθείαν στο τρίτο στάδιο. Έτσι λοιπόν κι εγώ, διανύω μια περίοδο που πρέπει να απελευθερώσω χώρο από το γραφείο και το σπίτι. Κι έτσι μοιραία, ανοίγω ξεχασμένα ντουλάπια και πέφτω πάνω σε παλαιότερο οπτικο-ακουσικό υλικό που, ούτως ή άλλως σε λίγο καιρό θα καταστραφεί από τον πανδαμάτορα χρόνο.

Ένα από τα πλέον πολύτιμα ευρήματά μου, είναι ένα CD με φωτογραφίες από το ταξίδι στο Congo (και δη από την περίοδο 7-16/10/2010) που μου είχε στείλει ο αγαπημένος μου φίλος Χρήστος Γκίκας που, μαζί με τη λατρεμένη μου Βέρα Γαζή-Πολίτη, με είχαν συνοδέψει σε αυτό το ταξίδι μόνο και μόνο επειδή με είχαν έννοια. Ενώ λοιπόν κάποιες από αυτές τις φωτογραφίες (ή κάποιες παρεμφερείς) τις θυμόμουν και ορισμένες από αυτές μάλιστα μπορεί να τις είχα “ανεβάσει” στο site, το blog ή το FB μου, κάποιες άλλες ήταν αποκάλυψη για εμένα. Βέβαια φωτογράφος ήταν ο Χρήστος, ο ίδιος δεν υπάρχει στις φωτογραφίες (μόνο σε 1!) αφού βρισκόταν στη λάθος μεριά της φωτογραφικής μηχανής!

Οι φωτογραφίες μου θύμισαν τρυφερές στιγμές, αγωνίες που περάσαμε (αφού βέβαια αυτό το ταξίδι των τριών εβδομάδων ήταν αρκετά επικίνδυνο) αλλά και ευτυχισμένα στιγμιότυπα που είναι παντοτινά χαραγμένα βαθειά εντός μου. Γνωρίζω ότι δε θα ξανακάνω τέτοιο ταξίδι, απορώ με τα μυαλά μου τότε (αφού ήμουν πολύ μεγάλος για να έχω τη νεανική άγνοια φόνου… μόνο οκτώ χρόνια πίσω ήταν!) και ευχαριστώ όλους αυτούς που με ακολούθησαν σε αυτό το ταξίδι.

Και εις άλλα (πιο κοντινά και πιο ασφαλή βέβαια) με υγεία.




















Δεν υπάρχουν σχόλια: