Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Pythagoras, Euclid and the other boys can form a rock band! Καλή επαναφορά στη μετα-χριστουγεννιάτικη ζωή... άσχετο!



Μένω για λίγο στην άκρη και ησυχάζω πρόσκαιρα αλλά, σε καμία περίπτωση, δεν εφησυχάζω. Δεν είναι η εποχή για τέτοια. Ποτέ δε σταματά να με εκπλήσσει η εναλλαγή του χλιαρού νερού που αποκοιμίζει σώματα (και συνειδήσεις) με το παγωμένο νερό του ντους που μας επα;ναφέρει στην πραγματικότητα.
Μετά από είκοσι συναπτά έτη που παίρνω τα -εξαιρετικά, χωρίς αμφιβολία- CDs του αγαπημένου φίλου μουσικού Peter Davison (μουσική new age/ambient/yoga/healing/relaxation/meditation/massage και σταματημό δεν έχει!), ξαφνικά το νέο του CD (“Clarity Rising”) που όπως αναφέρει στο εξώφυλλο: dealing with human consciousness and our elevation, με κουνάει από τη θέση μου.
Ελάφια στην αυλή μου; Λίμνες σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι μου; Με ξεπερνά, Peter, η ηρεμία που βρήκες στο Idyllwild της California, με τους 3,874 κατοίκους. Άλλωστε κι εσύ όταν βλέπεις τις φωτογραφίες που τόσα χρόνια σου στέλνω από τη Μονή του Οσίου Γρηγορίου στο Άγιον Όρος, αναρωτιέσαι αν θα μπορέσεις ποτέ να έρθεις σε αυτό το παραδεισένιο (κυριολεκτικά μήπως;) μέρος!
Βλέπω ένα παλαιό (από τις 25-9-2015) email μου στον Peter: με τσίγκλισε, για να είμαι ειλικρινής, ο τίτλος του: 

Pythagoras, Euclid and the other boys can form a rock band!
You mention Pythagoras. I remember how our connection started when I first sent you an email in 1994, you answered back with a hand-written letter and I noticed the name Euclid in your address then. I answered back to you stating that Euclid (famous for his work Elements) was a master in geometry and other branches of mathematics but his work is linked to music and our connection cannot be a coincidence. I read on the internet that Euclid's algorithm can be used to justify the musical reasoning of some musicians. I will stop here, this conversation can go on forever!

Χωρίς ανάσα, επανέρχομαι στη συναισθηματική “ανύψωση” (elevation) που ευαγγελίζεται ο Peter Davison. Ακούραστα και χωρίς διακοπή επιδόθηκα αυτήν την περίοδο σε αναγκαστική ξεκούραση (με την ευκαιρία, αναζητούσα χθες στο διαδίκτυο το ομότιτλο αγαπημένο βιβλίο του Αldous Ηuxley και δεν το εύρισκα πουθενά, λες και εξαφανίστηκε από την κατάσταση με τα βιβλία του: είμαι σίγουρος οτι το έχω και θα αναγκαστώ το επόμενο σαββατοκύριακο να ερευνήσω τη βιβλιοθήκη μου -πράγμα όχι εύκολο!- για να το βρώ) και επανέρχομαι στην εργασία μου αποφασισμένος για “ευτυχισμένη εργασία” (ο όρος αυτός είναι δικός μου).

Σας εύχομαι καλή επαναφορά στη μετα-χριστουγεννιάτικη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: