Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Αν γερνούν και οι Pink Floyd, κάτι δεν πάει καλά σε αυτόν τον κόσμο... Οι μουτρωμένοι γέροι του Muppet show ξαναζούν εντός μου!



Κάτι μου συμβαίνει τον τελευταίο καιρό, αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Μετά την πρόσφατη διαμαρτυρία μου στον ξεναγό του Κολοσσαίου στη Ρώμη (Διαμαρτύρομαι, κύριε ξεναγέ! Χρονικό από το Κολοσσαίο της Ρώμης από τις 5-9-2014) σήμερα το πρωί ήρθε η ώρα της κυρίας Μαίρης που έχει το περίπτερο στην πλατεία, μια γωνία από το σπίτι μου, να ακούσει τις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες μου. Αιτία της έντονης δυσφορίας μου απετέλεσε το αγγλικό  μουσικό περιοδικό UNCUT που αγόρασα από το περίπτερό της, που είχε στο εξώφυλλό του τους David Gilmour και Nick Mason με αφορμή την αναμενόμενη κυκλοφορία του νέου CD Pink Floyd στις 10 Νοεμβρίου 2014.  Οι θρυλικοί ήρωες των νεανικών μου ροκ χρόνων είχαν δώσει τη θέση του σε δύο χαμογελαστούς ηλικιωμένους: κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσα να το αφήσω να περάσει έτσι, γι αυτό και διαμαρτυρήθηκα έντονα στην κυρία Μαίρη την οποία θεώρησα (δικαιολογημένα!) προσωπικά υπεύθυνη...

Η κυρία Μαίρη (πάντα ευγενική, ανεκτική και υπομονετική αλλά με μηδενικές γνώσεις για το ροκ των 60ies, 70ies ακόμα και των 80ies που σφόδρα αγαπώ) ισχυρίστηκε οτι δεν γνώριζε τους κύριους. Για να την βάλω στη θέση της, της δήλωσα οτι ο David Gilmour έχει γίνει επίτιμος Δημότης του Καστελόριζου, επομένως είναι και επίσημα «φίλος της Ελλάδας» (*).

Καμία απάντηση.

«Πώς είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να έχουν γεράσει τόσο πολύ κι εσείς κυρία Μαίρη να τους κρεμάτε σε κοινή θέα για να τους βλέπουν όλοι οι παλαιοί ροκάδες -αλλά ποτέ παλιοροκάδες!- και να μελαγχολούν;»

Καμία απάντηση. Ίσως είχε καταλάβει το λάθος της. Αλλά μπορεί και να βαριόταν...

Θυμάστε τους Statler and Waldorf; Ήταν οι δύο γέροι του θεωρείου στο Muppet Show που έχουν πάρει τα ονόματά τους από δύο παλαιά ξενοδοχεία της Νέας Υόρκης; Πάντα τα σχόλιά τους λίγα δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη του σόου. ήταν μουρμούρες, διαμαρτυρίες και κακιούλες... Ώρες-ώρες αισθάνομαι οτι (και!) οι δύο σιβυλλικοί αυτοί γέροι ξαναζούν εντός μου.

Καλό πάντωας αυτό, δεν το λες. Θα το παρακολουθήσω και ιατρικά, μάλλον. Αλλά έχω ήδη προ-παραγγείλει το νέο των Pink Floyd.

(*) Οι Pink Floyd έχουν παραδοσιακά στενές σχέσεις με την Ελλάδα. Ο David Gilmour συγκεκριμένα, πρόσφατα πούλησε το σπίτι που είχε στη Ρόδο, ενώ στο τελευταίο του CD On An Island συμπεριέλαβε ένα σούπερ ατμοσφαιρικό instrumental κομμάτι με τον τίτλο Castellorizon (αλλά και ο πρώτος προσωπικός του δίσκος  το 1978 ξεκινούσε με ένα άλλο instrumental με τον τίτλο Mihalis (γραμμένο για μια ψαρόβαρκα, μάλλον της Ρόδου).  

Δεν υπάρχουν σχόλια: