Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Ήμουν κι εγώ εκεί!

Βρέθηκα αυτήν την περίοδο με την οικογένειά μου κοντά στα Χάνια του Πηλίου όπου προπονείται η ομάδα της ΑΕΚ και επισκέφτηκα τον χώρο όπου γίνεται η προπόνηση: είμαι πολύ μεγάλος σε ηλικία βέβαια για να ζητάω αυτόγραφα από ποδοσφαιριστές (το τελευταίο -και μοναδικό!- το έχω πάρει προ 45 περίπου ετών από το Μίμη Παπαιωάννου) αλλά είχα μεγάλη περιέργεια να δω από κοντά τη φετεινή ομάδα για την οποία άκουγα τόσα καλά λόγια που είχα απορήσει.

Λοιπόν, σας πληροφορώ οτι είδα μια υπέροχη παρέα νέων, κεφάτων παιδιών (με νεότερο όλων το 37χρονο Νίκο Γεωργέα!) που εκτελούσαν με απόλυτη σοβαρότητα το πρόγραμμα προπόνησης χωρίς καμμία διάθεση να κάνουν τις ντίβες (όλοι φωτογραφήθηκαν πρόθυμα με τον δευτερότοκό μου γιο Πέτρο).

Πώς τα κατάφερα να ψηθώ πάλι με την ΑΕΚάρα, δεν κατάλαβα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: