Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Καλύτερη Χρονιά



Μεγαλώνω και γερνάω ή, επί το ηπιότερον, ωριμάζω. Βλέπω τα στενάχωρα που συνέβαιναν μόνο «στους άλλους» (τους καυμένους!) να συμβαίνουν και δίπλα μου και επειδή δε μου αρέσει να κλαίγομαι και να κατηγορώ τυφλά την κακιά μοίρα, προσαρμόζω τα πατήματά μου για να αποφύγω μεγαλύτερες κακοτοπιές. Αποφεύγω την αποστολή ακόμη και λήψη, όσο μπορώ, ξύλινων ευχών σε σημείο -ομολογώ- υπερβολής. Γνωρίζω ότι, ανάμεσα στις άλλες, ενδεχομένως χάνω ευχές ειλικρινείς επειδή μου φαντάζουν απρόσωπες (π.χ. την αποστολή bulk emails που προωθούνται σε ένα ανώνυμο πλήθος παραληπτών που δεν ξεχωρίζουν ο ένας από τον άλλον στα μάτια του αποστολέα. Ε λοιπόν αυτή η ”κουτσοί στραβοί, στον Άγιο Παντελεήμονα” αποστολή ευχών μου θυμίζει επικοινωνία πολιτικάντιδων με τα πρόβατα-επίδοξους ψηφοφόρους τους. Κι ακόμα, με κίνδυνο να χαρακτηριστώ απαιδιόδοξος ή σκοτεινός τύπος από ανθρώπους που με ενδιαφέρουν και πολύ τους νοιάζομαι, επιλέγω την αποστολή ευχών πραγματοιήσιμων (αλλά όχι κατ’ ανάγκην και ευκολότερα πραγματοποιήσιμων) που εκφράζω ακριβολογών. Εν κατακλείδι, εκ βάθους καρδίας σας εύχομαι για το νέο έτος
Καλύτερη Χρονιά (από την προηγούμενη).

Δεν υπάρχουν σχόλια: