Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Erase



Mε κάποια ημερολογιακή αφορμή που η αναφορά της δεν είναι της παρούσης, κοιτάζω πίσω μου με αυστηρό βλέμμα και κάνω erase σε εστίες συναισθηματικής μόλυνσης.

Υπερχείλιση έπαρσης για πράγματα που θεωρούνται (είναι, άραγε; ) επιτυχίες: erase. Επιθετική συμπεριφορά προς ενοχλητικούς ανθρώπους της διπλανής πόρτας (ένας τέτοιος είμαι κι εγώ για τον διπλανό) και απαξίωσή τους: erase. Επιδερμική επικοινωνία με άτομα που δεν εκτιμώ και ξύλινα χαμόγελα που βουλώνουν στόματα που θα ήθελαν να φωνάξουν: erase. Λόγια και ομιλίες χωρίς ουσία, αποκλειστικά και μόνο για το ιδέσθαι (ακούεσθαι, εν προκειμένω): erase. Μάταιοι (και ματαιόδοξοι;) ανταγωνισμοί για τη συγκέντρωση κυπέλλων που μόνο σαν κούπες για καφέ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν την επαύριο... κούπα έχω και μάλιστα των Beatles, δεν χρειάζομαι άλλη!

Και την ώρα που πατάω το erase στον υπολογιστή της ζωής μου και σβήνω τις φθορές, με καλύπτει ένα κύμα αγωνίας: κι αν κάποιος παιχνιδιάρης δαίμονας πατήσει το retrieve και όλα αυτά που με κόπο απόδιωξα, επανέλθουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: