Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Say Say Say: εγώ καλά σου τάλεγα και τάκουγες παράλογα



https://www.facebook.com/PaulMcCartney/videos/10153772798818313/


Say Say Say: εγώ καλά σου τάλεγα και τάκουγες παράλογα
Ομολογώ ότι ο Michael Jackson ποτέ δε μου άρεσε. Έτσι όταν ο Paul McCartney συνεργάστηκε μαζί του το 1983 στο Say Say Say, κακοκαρδίστηκα, αν και το κομμάτι μου φάνηκε πολύ ρυθμικό (παρακαλώ προσέξτε τον όρο που χρησιμοποιώ, ποτέ μια ροκ ψυχή δεν παραδέχεται ότι της άρεσε ένα κομμάτι disco). Τώρα που μεγαλώνοντας («Γερνώ αλλά δε γίνομαι γέρος, αφουγκράζομαι αυτό το νέο μέρος») απενοχοποίησα με μέτρο ορισμένα ταμπού του παρελθόντος,  είδα με άλλο μάτι το νέο video του κομματιού (2015 Remix). Επειδή μάλιστα υπάρχει στο video μια φρεσκάδα και μια ρυθμική ραπάδικη απόχρωση (αφού όλη την ώρα χορεύει μια παρέα από όμορφα νεαρά μαύρα αγόρια και κορίτσια), είπα να προσεγγίσω τον δευτερότοκο γιό μου, Πέτρο και να τον φέρω πίσω στην πηγή της αληθινής μουσικής… τον Paul! Ο Πέτρος έχει δηλώσει ότι “ο Paul καλός είναι αλλά πρέπει να αποσυρθεί”… εγώ πάντως την έκανα την προσπάθεια και περίμενα με εσωτερική αγωνία την ετυμηγορία του.
Οκτώ δευτερόλεπτα αργότερα, ο σκληρός κριτής μου είπε χαμογελαστά:
Μα… αυτό είναι εντελώς 80ies
Και πήγε στο δωμάτιό του…
Sorry Paul, I tried hard, I really did!


Δεν υπάρχουν σχόλια: