Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η μαρμάγκα



Έχω μια υπέροχη σχέση με αυτόν τον παράξενο τύπο που γράφει (και υπο-γράφει) τα κείμενά μου: εγώ δεν τον ρωτάω ποτέ αν συμφωνεί με αυτά που γράφω (συνήθως απνευστί) και αυτός δε ζητάει τη γνώμη μου πριν τα εκθέσει σε κοινή θέα (ή και σε κοινή αδιαφορία, γιατί και αυτό συμβαίνει ενίοτε) στο blog ή το site. Πρόκειται για μια ασυμβίβαστη σχέση μεταξύ των δύο όψεων του ίδιου νομίσματος που, κατά έναν ειρωνικό τρόπο, αν και συνυπάρχουν δε βλέπουν ποτέ η μία την άλλη. Με ανακούφιση βλέπω οτι αυτός ο τύπος γράφει μόνο όσα έχουν ανάγκη να δουν το φως (στο παρελθόν με «μάλωσε» για αυτό ένας εκδότης) και -το καλύτερό μου!- δεν κρατάει στο συρτάρι για μελλοντική χρήση άνθρακες και θησαυρούς, εκτός βέβαια από ολοκληρωμένα θεματικά κείμενα που, κατά πάσα βεβαιότητα, θα τα φάει η μαρμάγκα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: