Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Παιδί μου, σ’ ευχαριστώ



Στο Νίκο, τον πρωτότοκο υιό μου.

Παιδί μου, σήμερα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελληνίων εξετάσεων. Οι βαθμοί σου ήταν εξαιρετικοί, εξασφάλισες την είσοδό σου στη Πανεπιστημιακή σχολή της πρώτης σου επιλογής. Με αυτήν την ευκαιρία, αγόρι μου, σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την υπερηφάνεια που μας χάρισες (στη μητέρα και και εμένα). Έδωσες έναν πολύ μεγάλο αγώνα, για έναν υψηλό στόχο που γνώρισες (καταρχήν και κυρίως) από τις πληροφορίες που πήρες από τους γονείς σου: μας έδειξες εμπιστοσύνη, αποδέχτηκες αυτόν το στόχο, τον έκανες δικό σου και πάλεψες εξαντλητικά για να τον πετύχεις. Και τώρα που όλα πήγαν κατ’ ευχήν, αποτραβιέμαι στην άκρη και σε αφήνω να χαρείς τη μεγάλη, κατάδική σου, επιτυχία.

Σκουπίζω τα δάκρυα συγκίνησης και προετοιμάζομαι να σε υποστηρίξω στις επόμενες μάχες της ζωής.

Να είσαι ευτυχισμένος και δυνατός γιέ μου και καλή επιτυχία στη συνέχεια της ζωής σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: