Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Η Αναστασία από το Kolwezi παρέλαβε το φόρεμά της: το κοντέηνερ έφτασε μετά από πέντε μήνες στο Κογκό!



Το κοντέηνερ έφτασε μετά από πέντε μήνες στο Κογκό την προηγούμενη εβδομάδα και η Αναστασία παρέλαβε το φόρεμά της! Πριν από λίγο με ενημέρωσε σχετικά ο πνευματικός μου πατέρας, Βαρνάβας που εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια διακονεί το Κογκό με την πολύτιμη παρουσία του.
Πώς πέρασε τόσο γρήγορα ο χρόνος; Με αφορμή την ενημέρωση του πατέρα Βαρνάβα, ξανα-είδα στα πεταχτά μετά από επτά χρόνια φωτογραφίες από την επίσκεψη στην ιεραποστολή του Congo τον Οκτώβριο του 2010. Βέβαια τα χέρια των φίλων, φωτογράφων (εν προκειμένω) και συνοδοιπόρων μου στο Κογκό, Βέρας Γαζή και Χρήστου Γκίκα, ήταν επιδέξια και οι φωτογραφίες τραβηγμένες με αγάπη και αληθινή φιλία. Ας είναι καλά οι πολύτιμοι αυτοί φίλοι μου που ήρθαν στο Κογκό μόνο και μόνο για να μη με αφήσουν να πάω μόνος! Κοιτάζοντας λοιπόν τις φωτογραφίες (αυτές που ανεβάζω σε αυτήν την ανάρτηση είναι μερικές ενδεικτικές μόνο, πρόχειρα διαλεγμένες, από τις περισσότερες από 1.000 φωτογραφίες που έχω στο αρχείο μου).
Έστω και κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, βλέπω ένα χαμογελαστό άνθρωπο (εμένα!) και αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να χαμογελούσα τότε περισσότερο απ’ όσο χαμογελάω σήμερα; 









Δεν υπάρχουν σχόλια: