Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Ήταν πολύ όμορφα σήμερα



(πρωινή φωτογραφία πριν την αναχώρηση για τη ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

ή τουλάχιστον έτσι αισθάνθηκα. Ο αρχικός στόχος ήταν για 60 προσελεύσεις, κρυφά μέσα μου ήλπιζα για 80, τελικά οι φίλοι που με τίμησαν ξεπέρασαν τους 120. Η δημοσιογράφος Νατάσσα Σπαγαδώρου έβαλε το συναισθηματικό ρυθμό για την παρουσίαση όπως άριστα ξέρει να κάνει. Στη συνέχεια ο επικοινωνιολόγος/συγγραφέας Μάνος Σιφονιός μίλησε εκ βαθέων για την εποχή που το βιβλίο ήταν ένα μεγάλο πακέτο κειμένων και χειρόγραφων σημειώσεων. Ακολούθησα μιλώντας σχετικά αργά γιατί περίμενα με αγωνία την ηθοποιό Χρύσα Παπά που θα ερχόταν από τον Πειραιά ειδικά γι αυτήν την εκδήλωση στη ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ: την κρίσιμη στιγμή και ενώ είχα τελειώσει τη δική μου εισήγηση εμφανίστηκε σαν από μηχανής θεός πάνω σε μηχανή η Χρύσα για να διαβάσει με την απαράμιλλη θεατρική της γοητεία την ιστορία “Από το άκρο της πόλης”. Για το τέλος, μετά από ευγενική πίεση του Σταύρου Μπένου (ο Σταύρος έχει μια ακατάβλητη πειθώ…) διάβασα την ιστορία “Σε παρακολουθώ, να ξέρεις”.
Το φαγητό έφθασε, όχι όμως και τα βιβλία. Όσοι αγαπημένοι δεν το βρήκαν, θα το αναζητήσουν σε κάποιο βιβλιοπωλείο.
Στο τέλος της μέρας, ήταν μια πολύ -μα πολύ!- ξεχωριστή στιγμή για εμένα: Έχω ζητήσει από τον εαυτό μου να μην παρασύρεται από το συναισθηματισμό του αλλά σήμερα έκανα τα στραβά μάτια. Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρω όσους έκαναν (ακόμη και γεωγραφική…) υπέρβαση για να παραβρεθούν, είδαν στα μάτια μου πόσο το εκτίμησα.
Σας ευχαριστώ και εις άλλα με υγεία.

Κωνσταντίνος Ν. Ιωαννίδης

ΥΓ. Την ερχόμενη εβδομάδα θα ανεβάσω κάποιες λίγες φωτογραφίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: