Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Φτιάχνοντας το προφίλ μου εν όψει της παρουσίασης του νέου βιβλίου μου...



Η σκέψη οτι, για ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων τριγύρω μου (γνωστών και, κυρίως, αγνώστων), οι τωρινές δύσκολες στιγμές που περνούν θα αποτελούν, ενδεχομένως, ένα παρελθόν που θα αναπολούν, δε με γεμίζει -είναι αλήθεια- με αισιοδοξία. Από την άλλη, δεν δικαιούμαι να είμαι ούτε μεμψίμοιρος ούτε κλαψιάρης. Δεν προτίθεμαι να αφήσω κακές σκέψεις να απομειώσουν το ενδιαφέρον της ζωής και ούτε βέβαια την ομορφιά της που κρύβεται ανάμεσα σε άσχημες εικόνες. Σε τελική ανάλυση ετοιμάζομαι για την παρουσίαση του νέου μου βιβλίου στις 12 Νοεμβρίου 2016 (θα αναρτήσω σε εύθετο χρόνο e-πρόσκληση με όλες τις σχετικές πληροφορίες!) και σε καμμία περίπτωση δεν προτίθεμαι να παρουσιάσω -για να υπηρετήσω την εικόνα του μεταφυσίκ αναχωρητή- την εικόνα πιεσμένου ανθρώπου που σας αντικρίζει αποκαμωμένος: χίλες φορές  προτιμώ την αμείλικτη ένταση ενός ανήσυχου πνεύματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: