Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

Μείνετε μακριά από τις άχρηστες αγρυπνίες



Από το καλοκαίρι κρατάω τον ήλιο, αλλά λίγο αργότερα αυτός εξαφανίζεται κακοκαρδισμένος. Από το φθινόπωρο όμως, πάντα κρατάω χειρόγραφα όπου μπορώ να ανατρέξω όταν νοιώσω οτι χάνω την επαφή με το έδαφος κάτω από τα πόδια μου. 

Όταν βαραίνει το κλίμα, κλείνω τ’ αυτιά μου για να μην καταλάβω οτι κανείς δεν μου απαντά. Και τότε, προσχεδιασμένες παρορμήσεις εμφανίζονται, για να διεκδικήσουν ένα χαμόγελό μου. 

Οι κάθε είδους βεβαιότητες με απωθούν: η αγωνία για το μέλλον είναι μια κάποια λύση. Ανοίγω τ’ αυτιά μου και κλείνω τα μάτια μου για να σας δω πιο καθαρά, αλλά με επαναφέρουν στην εικονική πραγματικότητα οι προσποιητές επεφημίες.

Κι εγώ, συντηρώ με μέτρο τις ανησυχίες μου για να αποδιώξω τον κίνδυνο αντί να με κρατήσουν ξύπνιο τις ώρες της ραθυμίας, να με καταπιούν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, αποφεύγω τις άχρηστες αγρυπνίες που τίποτα δεν προσφέρουν.











Δεν υπάρχουν σχόλια: