Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Η στιγμιαία εκμυστήρευση ενός εξωγήινου


(1η Δημοσίευση: 29/5/2012)
Αυτός ο μυστηριώδης μηχανισμός έχει άμεση πρόσβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου μου που επηρεάζει το νευρικό μου σύστημα, δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά. Και μάλιστα έχει καταφέρει να επιδρά με ευεργετικά αποτελέσματα στην εμφαινόμενη συναισθηματική μου διάθεση και ενίοτε αποκαλύπτει την εξωγἠινή μου προέλευση, από κοντινό όμως πλανητικό σύστημα προς τη Γη. Εκεί μάλλον υπάρχει μια ιδιαίτερη κοσμική σκόνη που κάνει όλη τη δουλειά και ίσως αυτή εξηγεί το σκοτεινό ζήτημα του εσωτερικού φωτός: οι γήινοι αυτό θα το έλεγαν ίσως η κατάθλιψη ενός ευτυχισμένου εξωγήινου.
Κάτω από την επιφάνεια της κοινής εσωτερικής γνώμης του γαλαξία, κρύβονται ανεξερεύνητες δυνάμεις που τις αντιλαμβανόμαστε έμεσα από τον τρόπο που μας κοιτούν (με έκπληξη) οι άλλοι κάτοικοι αυτού του πλανήτη. Έχω ήδη αρχίζει να παίρνω στο μόνιτόρ μου εικόνες από τον τρόπο που με κοιτάζετε...

Τέλος επικοινωνίας!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κωνσταντίνε,
Είχα κάποιες υποψίες οτι ήσουν εξωγήινος, αλλά πλέον δεν έχω καμία αμφιβολία. Μη μου απαντήσεις!
Έφη