Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Αιχμάλωτος του Ροζ Πώς αντέχεις να τα βλέπεις όλα ροζ στη ζωή σου; 1η Δημοσίευση: 21-11-2011



Η ζωή μου κάνει ροζ κύκλους κι αυτό μου δίνει στα νεύρα. Ένα ροζ πέπλο σκεπάζει τους πόθους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες μου. Στιγμές και σημάδια πολτοποιούνται στο μπλέντερ κι ένα παχύρευστο ροζ υγρό επίπλαστης ευδαιμονίας μέσα στη θερινή ραστώνη τα καλύπτει όλα: συναισθηματική παράνοια που στραγγαλίζει την ελευθερία, ανεξέλεγκτο ερωτισμό που πνίγει την ερωτική διάθεση, ακόμη και ανεκπλήρωτα όνειρα που δε με ενδιαφέρουν πλέον, όλα συνωστίζονται ατάκτως στα ράφια.


Βαρέθηκα να είμαι θύμα εξαπάτησης από αυτό το απαλό, ήπιο χρώμα που μπορεί να υπόσχεται ηρεμία και αισθησιασμό, αλλά το μόνο που προσφέρει είναι αιχμαλωσία σσ μελό φυλακή με ροζ κουφέτα.


Το ροζ με πνίγει: έχει αρχίσει να ενοχλεί ανυπόφορα την αισθητική μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: