Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Παράξενα πράγματα συμβαίνουν αυτήν την εποχή...



Χάνω την μπάλα μέσα από τα πόδια μου χωρίς να το καταλάβω κι ενώ περπατώ στον δρόμο ανήσυχος, βρίσκω στο στενό παρακάτω μια χαμογελαστή κοπέλα να με περιμένει με την μπάλα:  Δική σας είναι αυτή η μπάλλα; Σας έπεσε και σας την επιστρέψω μήπως την χρειαστείτε!

Κι εγώ, ηρεμώ χωρίς να με πονηρέψει το γεγονός της ανύποπτης εμφάνισης της κοπέλας και ξεχνώ το λόγο της ανησυχίας που με οδήγησε στο να χάσω τη μπάλα. Μέσα σε μια ψευδαισθησία, τα κάνω όλα να φαίνονται σα να μη συμβαίνει τίποτα που θα μπορούσε να με ταρακουνήσει και συνεχίζω τον (έστω και ταραγμένο) ύπνο μου. Κι όταν σηκώνομαι από τον ύπνο μου, τότε είναι που θυμάμαι να αναζητήσω την ουσία της ζωής σε βαθειές συζητήσεις με πνευματικούς ανθρώπους στο Άγιον Όρος ενώ την ίδια ώρα γίνομαι επιθετικός για ασήμαντα θέματα στο πεζοδρόμιο και το γραφείο και το σπίτι... παντού! Και πάνω που πάω να ξανα-ηρεμήσω, ακούω ελικόπτερα να πετάνε αδιάκοπα πάνω από το κεφάλι μου, που μου θυμίζουν άλλες σκοτεινές περιόδους που έζησα ολοζώντανες σε εφιάλτες μου.

Παράξενα πράγματα... ή μήπως όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: