Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Συλλέκτης εμπειριών ζωής σε κρίση

Ανυπόφορες συνειδήσεις που κρύβουν ένοχα μυστικά ενεδρεύουν σε κάθε στροφή του δρόμου. Κι αυτός πορεύεται άπορος σαν κνώδαλο. Άδικο. Μια ζωή προσπαθούσε απεγνωσμένα ο δυστυχής να συλλέξει εμπειρίες από τον κόσμο που βρισκόταν γύρω του προσπαθώντας να χρησιμοποιήσει περισσότερες από τις πέντε γνωστές αισθήσεις, όπου μπορούσε. Τελικά βρέθηκε με ένα ύφος απορίας σε ένα κρεββάτι να κοιτάζει με άδειο ύφος γιατρούς και συγγενείς... αναζήτησε εξωσωματικές εμπειρίες με αποκοπή της συνείδησης από το σώμα, αλλά τελικά βρέθηκε με αποκοπή της συνείδησης από το μυαλό του.

Μην ανησυχείς για την χώρα σου, μου είπε ένας Βούλγαρος από τον Καναδά που γνώρισα σε ένα café στο Ολυμπιακό χωριό στο Λονδίνο κατά το πρόσφατο ταξίδι μου για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, η ζωή είναι σαν ένα roller coaster που ανεβοκατεβαίνει. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με μοναδική ιστορία, θα ξαναανέβει. Την ώρα που απομακρυνόταν από το τραπέζι χαμογελώντας μου, συνειδητοποίησα οτι, κι αν ακόμη αυτό είναι η αλήθεια, βρισκόμαστε αυτήν τη στιγμή σε μια ιλιγγιώδη ελεύθερη πτώση του roller coaster. Ναι, έχεις δίκιο αλλά τώρα πέφτουμε στο κενό! ήθελα να του φωνάξω αλλά βρισκόταν ήδη πολύ μακρυά. 

Σκέφτομαι την Πατρίδα μου και, χωρίς να το θέλω, το μυαλό μου πηγαίνει στον δυστυχισμένο της πρώτης παραγράφου. To παραφυσικό, το υπερφυσικό και το μεταφυσικό στοιχείο χορεύουν πεντοζάλη μέσα σε μια αφύσικη παραζάλη σε αυτήν την χώρα και στο τέλος του δρόμου βρέθηκε ο δυστυχής συλλέκτης με μια εντελώς άχρηστη συλλογή που δεν μπορεί να τον βοηθήσει να επιβιώσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: